Skaityti daugiau
„Hiperbolės“ Legendos ir vėl dainuos! Grupės penkiasdešimtmečio proga rengiamas turas didžiosiose Lietuvos arenose
50 metų – tai pusė amžiaus, jei skaičiuosime žmogaus metais. Bet ar toks skaičius yra didelis muzikos grupei? Šį klausimą gerbėjai galės užduoti „Hiperbolės“ nariams, kadangi 2024 m. sukanka lygiai 50 metų, kai susibūrė ši legendinė roko grupė. Ta proga „Hiperbolės“ kolektyvo nariai ketina sudrebinti didžiąsias šalies arenas. Sugrįžti pas klausytojus su nauja energija ir senomis laiko patikrintomis dainomis. O kaip gi prasidėjo klausytojų pamiltos grupės kelias?Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro gastrolės Šilutėje: klasikos gerbėjams – skambus koncertas, vaikams – edukacinė opera „Buratinas“
Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras atvyksta gastrolių į Šilutę: gruodžio 16 d. publikos laukia nuostabus Kalėdinis koncertas, o gruodžio 17 d. mažieji žiūrovai pasiners į edukacinės operos vaikams „Buratinas“ šurmulį. Jei norite pasidžiaugti muzika ir jos kuriama Kalėdine nuotaika esate labai laukiami Šilutės kultūros ir pramogų centre – puikus savaitgalis su Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro profesionalais garantuotas.Šventinio laikotarpio renginiai Lietuvoje: nuo „Eurovizijos“ nugalėtojos Loreen pasirodymo, iki Natalijos Bunkės ir Jessicos Shy koncertinių turų
Gruodis – ypatingas mėnuo, kupinas džiaugsmo, jaukumo, geros nuotaikos, laiko su artimaisiais bei, žinoma, kultūrinių renginių. Jų paskutinį 2023-ųjų kalendorinį mėnesį Lietuvoje tikrai netruks – savo pasirodymus čia surengs puikiai žinomi Lietuvos ir pasaulio scenos vardai, tarp kurių ir dukart „Eurovizijos“ nugalėtoja Loreen, iš Latvijos atvyksianti Laima Vaikulė, atlikėja Jessica Shy, Natalija Bunkė ir kiti. O štai atlikėjo „Daddy Was a Milkman“ gerbėjai jo pasirodymą galės stebėti mūsų kaimynėje Latvijoje, kur šis koncertuos kartu su šios šalies valstybiniu kameriniu orkestru.Naujųjų metų naktį - laimės archeologija šokio spektaklio premjeroje
Gruodžio 31 d. Valstybinis Šiaulių dramos teatras kviečia į šokio spektaklio „Laimės žodynas“ premjerą. Spektaklį, kuriame dalyvauja net šešiolika skirtingų kartų aktorių, lapkričio mėnesį pristatė šokio lauke gerai žinoma choreografė Agnija Šeiko.Klaipėdos muzikinio teatro Kalėdinė gerumo akcija: dovanokime džiaugsmą sunkiau gyvenantiems!
Artėjančių švenčių proga Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras kviečia pasirūpinti dovanomis ne tik savo artimiesiems, bet ir tiems, kuriems šventinę nuotaiką pajusti sunkiau: dovanokite bilietus į teatro renginius vargingiau gyvenantiems. Jei jūs neturite laiko užsiimti bilietų pirkimu ar tinkamų gavėjų paieška – yra žmonės pasiruošę jums padėti. Gerumas kartais keliauja incognito!Dar vienas Bilietai.lt žingsnis tvaresnio verslo link - aplinkosauginis ISO 14001 standartas
Džiaugiamės pranešdami, kad „Bilietai.lt“ (UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“) sėkmingai įgyvendino ISO aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartą (ISO 14001:2015). Tai svarbus žingsnis mūsų įmonės tvarumo kelionėje. ISO standarto sertifikatas ne tik liudija mūsų įsipareigojimą aplinkos apsaugai ir atsakingam verslo valdymui, bet ir yra puiki galimybė kurti vertę partneriams gerinant mūsų veiklos kokybę ir efektyvumą.Naujasis Muzikinio teatro baleto trupės meno vadovas Gaj Žmavc: žengti pirmyn, būti atviriems pasauliui!
„Esu labai laimingas būdamas Klaipėdoje. Gal prieš dvejus metus teatro baleto tarnybos vadovui ir vyriausiajam choreografui Aurelijui Liškauskui prisipažinau, kad galėčiau čia gyventi, ir tai išsipildė. Tikiu, kad kai kuriems dalykams tiesiog lemta įvykti ir jie tampa tikrove. Miesto energija, žmonių, dirbančių teatre, profesionalumas negali nesužavėti“, – tikina naujasis Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto trupės meno vadovas Gaj Žmavc. „Nuoširdžiai dėkoju baleto tarnybos vadovui A. Liškauskui už nuoširdumą ir paramą. Muzikinio teatro vadovei Laimai Vilimienei visapusiškai palaikančiai baleto trupę. Tai neįtikėtina ir įkvepia! Sudėtinga nusakyti, tačiau nuostabu, kiek daug mums jau pavyko nuveikti vos per du bepilnus bendradarbiavimo mėnesius“.Bilietų platinimo paslauga su „Bilietai.lt“
Planuojate koncertą, spektaklį, sporto varžybas ar kitą renginį ir ieškote patikimo partnerio bilietų platinimui? Rinkitės „Bilietai.lt“ renginių bilietų platinimo paslaugas!LNDT „RULETĖS“ REŽISIERIUS JO STRØMGREN: „KURTI ISTORIJĄ NUO NULIO REIKIA DRĄSOS“
Lietuvos nacionalinis dramos teatras 84 sezoną pradės rugsėjo 6 d. premjera paaugliams „Ruletė“, kurią stato žinomas norvegų režisierius ir choreografas Jo Strømgren. 2018 m. Lietuvos nacionaliniame dramos teatre jo sukurtas spektaklis „Durys“ pelnė net keturis Auksinius scenos kryžius (Jo Strømgren apdovanotas kaip geriausias choreografas).Zigmars Liepiņš jubiliejui – jo sukurta opera „Paryžiaus katedra“ ir keturi debiutai
Lapkričio 4 dieną 18.30 valandą Žvejų rūmuose rodoma Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro opera „Paryžiaus katedra“ skiriama kompozitoriaus Zigmars Liepiņš 70 metų jubiliejui. Publikos laukia net keturi naujus vaidmenis pristatančių solistų debiutai.Tarp Lietuvos ir Švedijos nutiestas šokio tiltas
Inga Kuznecova ir Toby Kassell – šokėjai pažįstami vos porą savaičių, bet drauge jau spėję savo kūrybą pristatyti Švedijoje, o spalio 30 d. tai ketina padaryti ir Lietuvoje. Menininkai sujungti jau ketvirtus metus Šiuolaikinio šokio asociacijos bei Švedijos organizacijos „The cultural development administration Region Vastra Gotaland“ organizuojamos šokio menininkų mainų rezidencijos „DANCE+“. Artėjant menininkų rezidencijos pristatymui Lietuvoje – pokalbis su „Šeiko šokio teatro“ šokėja, choreografe, o dabar ir LMTA doktorantūros studente bei lietuviškų šaknų turinčiu ir klasikinį į šiuolaikinį šokį iškeitusiu švedu.
– Inga, Toby, papasakokite apie jus netikėtai sujungusią šokio menininkų mainų rezidenciją „DANCE+“.
Toby: „DANCE+“ rezidencijos siekis – šokį suderinti su neįprasta veikla, hobiu ar profesija. Tai gali būti plaukimas, duonos kepimas, mezgimas ar bet kas kitas, kas įdomu ir yra aktualu šokio menininkui kaip asmenybei.
Inga: Kitas svarbus šios rezidencijos elementas – kūryba ir žmogiškųjų išteklių mainai tarp Švedijos ir Lietuvos šokio menininkų. Rezidencija susidėjo iš dviejų etapų, tad praėjusią savaitę pirmąkart susitikome Geteborge, studijoje „Spinn“, o antrąją savaitę leidžiame Vilniuje, Menų spaustuvėje.
– Rezidencijos pavadinimas kalba pats už save, kad siekiama neapsibrėžti vien šokio disciplina bei ją praturtinti. Kokia veikla tapo jūsų pliusu, papildančiu šokį?
Toby: Prieš susitikdami nepažinojom vienas kito, nebuvome matęsi. Kai Inga atvyko į Geteborgą, aš ką tik buvau baigęs organizuoti festivalį ir po jo turėjau likusį sulūžusį pianiną, kuriuo reikėjo atsikratyti. Pasiūliau Ingai „Žiūrėk, gal mes galime kažką su juo padaryti?“, tad pašnekėję sugalvojome, kad atitempsime pianiną į didžiausią Geteborgo aikštę ir naudodami sunkius plaktukus galutinai jį sulaužysime. Tai buvo pragmatiškas, poetiškas veiksmas, susilaukęs tiek žiūrovų, tiek policijos dėmesio.
Inga: Visa performanso trukmė buvo 30 minučių, bet ir tempti, ir daužyti pianiną buvo fiziškai sunku. Pianino tempimui pasitelkėme japonų šibari virvių rišimo techniką, kuri leido gerai pritvirtinti pianiną prie mūsų kūnų, o ir suteikė estetikos.
– Kodėl nusprendėte pianiną tempti būtent į minėtąją aikštę?
Toby: Nes tai yra miesto kultūros centras. Joje stovi miesto koncertų salė, teatras bei meno muziejus. Dar vienas aspektas – šiuo metu Švedijoje pakito valdžia ir ji ketina mažinti finansavimą kultūros sektoriui. Tokiame kontekste dviems menininkams sunkiai tempti pianiną aikštės link, o vėliau jį sudaužyti priešais kultūrines įstaigas, tampa gan reikšmingu veiksmu. Performansas nėra tiesiogiai susijęs su šiuo kontekstu, bet mūsų veiksmą galima matyti skirtingai – priklausomai nuo to kas ir kada žiūri.
– Vienas su kitu susipažinote dar visai neseniai – kaip jaučiatės kurdami kartu?
Inga: Ryšys tarp mūsų labai organiškas, lengvai bendraujame ir turime bendrų interesų, skonio bei darbo principų prasme. Pakankamai gerai jaučiame vienas kitą.
Toby: Taip, nuo pat pradžių tarp mūsų su Inga nebuvo ledų, kuriuos reikėjo pralaužti. Mano prosenelis gimė Kupiškyje, o prosenelė – Kaune. Gal viskas dėl to, nes iš tikrųjų mes su Inga giminės? (juokiasi)
– Kad jau kalbame apie Lietuvą, papasakokite kaip tęsiate savo pradėtą kūrybinį procesą Lietuvoje.
Inga: Iš Geteborgo parsivežėme keletą pianino skeveldrų, tad rezidencijoje Vilniuje stengsimės patyrinėti, ką galime su jomis padaryti. Leidžiame sau klaidžioti ir būti žaismingais, nežinant kur tai nuves, bet žinome ir tai, kad dėmesį kreipsime į kūno ir pasirodymo Geteborge patirties atmintį.
Toby: Norėjome dramaturginės jungties, kad nebūtų taip, jog viena darėme Švedijoje, kita – Lietuvoje. Sulaužyto pianino detalės atstoja šią jungtį. Taip pat įrašėme garsus, kai plaktukais bei kūjais daužėme instrumentą, tad esu labai laimingas dėl šių įrašų, nes galėsime juos panaudoti tolesniame kūrybos procese.
– Turite planų po „DANCE+“ mainų rezidencijos nesustoti ir kurti toliau?
Inga: Nesijaučiu taip, jog po rezidencijos galėtume tiesiog išsiskirti savais keliais. Atrodo, kad šis procesas kažkur veda ir matau jame daug potencialo. Jei nesukursime šokio ar kokio kito pasirodymo, man vis tiek labai patinka mūsų tempto pianino idėja. Ją tikrai galima plėtoti ir matau tai kaip performatyvų veiksmą, kurį viešojoje erdvėje galėtų atlikti daug žmonių.
Toby: Įprastai viešosios erdvės yra reklama, „McDonalds“ ir „Coca-Cola“, bet smagu viešąsias erdves susigrąžinti bei taip priminti – jos yra mūsų ir jose mes turime ką pasakyti.
– Ir pabaigai – kaip trumpai apibūdintumėt šią rezidenciją?
Inga: Susitikimas.
Toby: Pritarčiau Ingai.
Viešas Ingos Kuznecovos ir Toby Kasell rezidencijos rezultatų pristatymas vyks spalio 30 d. 17 val. Menų Spaustuvėje (Šiltadaržio g. 6, Vilnius).
Šiuolaikinio šokio asociacijos veiklą remia Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.
– Inga, Toby, papasakokite apie jus netikėtai sujungusią šokio menininkų mainų rezidenciją „DANCE+“.
Toby: „DANCE+“ rezidencijos siekis – šokį suderinti su neįprasta veikla, hobiu ar profesija. Tai gali būti plaukimas, duonos kepimas, mezgimas ar bet kas kitas, kas įdomu ir yra aktualu šokio menininkui kaip asmenybei.
Inga: Kitas svarbus šios rezidencijos elementas – kūryba ir žmogiškųjų išteklių mainai tarp Švedijos ir Lietuvos šokio menininkų. Rezidencija susidėjo iš dviejų etapų, tad praėjusią savaitę pirmąkart susitikome Geteborge, studijoje „Spinn“, o antrąją savaitę leidžiame Vilniuje, Menų spaustuvėje.
– Rezidencijos pavadinimas kalba pats už save, kad siekiama neapsibrėžti vien šokio disciplina bei ją praturtinti. Kokia veikla tapo jūsų pliusu, papildančiu šokį?
Toby: Prieš susitikdami nepažinojom vienas kito, nebuvome matęsi. Kai Inga atvyko į Geteborgą, aš ką tik buvau baigęs organizuoti festivalį ir po jo turėjau likusį sulūžusį pianiną, kuriuo reikėjo atsikratyti. Pasiūliau Ingai „Žiūrėk, gal mes galime kažką su juo padaryti?“, tad pašnekėję sugalvojome, kad atitempsime pianiną į didžiausią Geteborgo aikštę ir naudodami sunkius plaktukus galutinai jį sulaužysime. Tai buvo pragmatiškas, poetiškas veiksmas, susilaukęs tiek žiūrovų, tiek policijos dėmesio.
Inga: Visa performanso trukmė buvo 30 minučių, bet ir tempti, ir daužyti pianiną buvo fiziškai sunku. Pianino tempimui pasitelkėme japonų šibari virvių rišimo techniką, kuri leido gerai pritvirtinti pianiną prie mūsų kūnų, o ir suteikė estetikos.
– Kodėl nusprendėte pianiną tempti būtent į minėtąją aikštę?
Toby: Nes tai yra miesto kultūros centras. Joje stovi miesto koncertų salė, teatras bei meno muziejus. Dar vienas aspektas – šiuo metu Švedijoje pakito valdžia ir ji ketina mažinti finansavimą kultūros sektoriui. Tokiame kontekste dviems menininkams sunkiai tempti pianiną aikštės link, o vėliau jį sudaužyti priešais kultūrines įstaigas, tampa gan reikšmingu veiksmu. Performansas nėra tiesiogiai susijęs su šiuo kontekstu, bet mūsų veiksmą galima matyti skirtingai – priklausomai nuo to kas ir kada žiūri.
– Vienas su kitu susipažinote dar visai neseniai – kaip jaučiatės kurdami kartu?
Inga: Ryšys tarp mūsų labai organiškas, lengvai bendraujame ir turime bendrų interesų, skonio bei darbo principų prasme. Pakankamai gerai jaučiame vienas kitą.
Toby: Taip, nuo pat pradžių tarp mūsų su Inga nebuvo ledų, kuriuos reikėjo pralaužti. Mano prosenelis gimė Kupiškyje, o prosenelė – Kaune. Gal viskas dėl to, nes iš tikrųjų mes su Inga giminės? (juokiasi)
– Kad jau kalbame apie Lietuvą, papasakokite kaip tęsiate savo pradėtą kūrybinį procesą Lietuvoje.
Inga: Iš Geteborgo parsivežėme keletą pianino skeveldrų, tad rezidencijoje Vilniuje stengsimės patyrinėti, ką galime su jomis padaryti. Leidžiame sau klaidžioti ir būti žaismingais, nežinant kur tai nuves, bet žinome ir tai, kad dėmesį kreipsime į kūno ir pasirodymo Geteborge patirties atmintį.
Toby: Norėjome dramaturginės jungties, kad nebūtų taip, jog viena darėme Švedijoje, kita – Lietuvoje. Sulaužyto pianino detalės atstoja šią jungtį. Taip pat įrašėme garsus, kai plaktukais bei kūjais daužėme instrumentą, tad esu labai laimingas dėl šių įrašų, nes galėsime juos panaudoti tolesniame kūrybos procese.
– Turite planų po „DANCE+“ mainų rezidencijos nesustoti ir kurti toliau?
Inga: Nesijaučiu taip, jog po rezidencijos galėtume tiesiog išsiskirti savais keliais. Atrodo, kad šis procesas kažkur veda ir matau jame daug potencialo. Jei nesukursime šokio ar kokio kito pasirodymo, man vis tiek labai patinka mūsų tempto pianino idėja. Ją tikrai galima plėtoti ir matau tai kaip performatyvų veiksmą, kurį viešojoje erdvėje galėtų atlikti daug žmonių.
Toby: Įprastai viešosios erdvės yra reklama, „McDonalds“ ir „Coca-Cola“, bet smagu viešąsias erdves susigrąžinti bei taip priminti – jos yra mūsų ir jose mes turime ką pasakyti.
– Ir pabaigai – kaip trumpai apibūdintumėt šią rezidenciją?
Inga: Susitikimas.
Toby: Pritarčiau Ingai.
Viešas Ingos Kuznecovos ir Toby Kasell rezidencijos rezultatų pristatymas vyks spalio 30 d. 17 val. Menų Spaustuvėje (Šiltadaržio g. 6, Vilnius).
Šiuolaikinio šokio asociacijos veiklą remia Lietuvos kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.
Paieška nedavė rezultatų