D.U.K.
Nėra taikomas perkant Dovanų čekius, Nuolaidų kuponams ir čekius, taip pat netaikomas bilietams į renginius, su kurių organizatoriais „Bilietai.lt“ bendradarbiauja laimėjus viešuosius pirkimo konkursus. 0,49 Eur už bilietą nėra taikomas perkant bilietus kasose. E. bilietos pristatymo mokestis klientams taikomas už E. bilietų išsiuntimą el. paštu (siuntimo/pristatymo paslaugas). E. bilietas gali būti išsiųstas tik Paslaugų teikėjo valdomai informacinei sistemai patikrinus, ar atlikti visi būtini žingsniai užsakant atitinkamą bilietą, gauta informacija susisteminama ir tuomet suformuojamas E. bilietas PDF formatu, kurį Paslaugų tiekėjo valdoma informacinė sistema tuomet išsiunčia klientui. E. bilieto siuntimo mokestis padengia faktiškai Paslaugų teikėjo patiriamus kaštus, susijusius su E. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.
***Pardavimo punkto (kasose)
Nėra taikomas perkant Dovanų bilietus, kuponus ir čekius. 0,49 Eur už bilietą yra taikomas bilietus perkant kasose. Išimtis rasite čia.
Bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami:
- todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus apsvarstykite, ar galėsite atvykti į renginį ir kokio kiekio bilietų Jums reikia. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ taip pat neatsako, jei bilietas dėl Jūsų kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.
Bilietų grąžinimas ir keitimas renginio atšaukimo ar datos pasikeitimo atvejais:
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.
- Jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietų grąžinimo, pinigų gražinimo ir kitus susijusius klausimus reikia adresuoti už tai atsakingam asmeniui – renginio organizatoriui.
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ geranoriškai suteiks jam žinomą informaciją bilietų pirkėjams, jeigu kiltų neaiškumų (pvz., primins renginio organizatoriaus kontaktus). Išimtinai bilietų pirkėjų informavimo tikslais pateikiame informaciją, kad jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietus galima grąžinti iki renginio organizatoriaus nurodytos datos.
Informuojame, kad praktikoje gali nutikti taip, kad konkretus renginio organizatorius savo klientų patogumui paves ar įgalios UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ renginio organizatoriaus vardu priimti grąžinamus bilietus ir (ar) grąžinti pinigus. Tokiais atskirais atvejais pateiksime visą susijusią informaciją. Tačiau ir tokiais atvejais už pinigų grąžinimą yra ir bus atsakingas išimtinai renginio organizatorius, UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ bus saistomas renginio organizatoriaus nurodymų ir sprendimų (pvz., renginio organizatoriaus pinigų grąžinimui skirtos pinigų sumos ir (ar) kt.).
- Kas yra bilietas?
- Kas yra e.bilietas?
- Ar galima internetu rezervuoti bilietą?
- Ar galima įsigyti bilietus, atsiskaitant kreditine kortele?
- Kokie yra bilietų gavimo būdai, atsiskaitant už bilietus kreditine kortele puslapyje www.bilietai.lt?
- Ar galima rinktis vietas?
- Ar galima atsiskaityti kortele BILIETAI.LT kasose?
- Ar gali su e-bilietu pakliūti į renginį žiūrovas, kurio vardas bei pavardė nenurodyti ant e.bilieto?
- Kokie mokesčiai taikomi BILIETAI.LT sistemoje?
- Paslaugos mokestis įprastai iki 2,5 Eur už bilietą*
- E-bilieto pristatymo būdas – 0,49 Eur už bilietą**
- Pardavimo punkto (kasose) – 0,49 Eur už bilietą***
- Bilieto siuntimas registruotu paštu (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą)
- Omniva paštomatas (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą)
- Bilietų rezervavimui ir išankstinės sąskaitos formavimui taikoma 1 Eur/bilietui
- VIP klientų paslaugai taikomas nuo 1 Eur/bilietui
- Trečiųjų asmenų mokesčiai, jeigu tokie yra taikomi, nurodyti užsakymo informacijoje.
*Paslaugos mokestis
Paslaugos mokestį sudaro paslaugų tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimas, palaikymas, atnaujinimas, išlaikymas bei jos gedimų šalinimas.
**E-bilieto pristatymo būdoPaslaugos mokestį sudaro paslaugų tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimas, palaikymas, atnaujinimas, išlaikymas bei jos gedimų šalinimas.
Nėra taikomas perkant Dovanų čekius, Nuolaidų kuponams ir čekius, taip pat netaikomas bilietams į renginius, su kurių organizatoriais „Bilietai.lt“ bendradarbiauja laimėjus viešuosius pirkimo konkursus. 0,49 Eur už bilietą nėra taikomas perkant bilietus kasose. E. bilietos pristatymo mokestis klientams taikomas už E. bilietų išsiuntimą el. paštu (siuntimo/pristatymo paslaugas). E. bilietas gali būti išsiųstas tik Paslaugų teikėjo valdomai informacinei sistemai patikrinus, ar atlikti visi būtini žingsniai užsakant atitinkamą bilietą, gauta informacija susisteminama ir tuomet suformuojamas E. bilietas PDF formatu, kurį Paslaugų tiekėjo valdoma informacinė sistema tuomet išsiunčia klientui. E. bilieto siuntimo mokestis padengia faktiškai Paslaugų teikėjo patiriamus kaštus, susijusius su E. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.
***Pardavimo punkto (kasose)
Nėra taikomas perkant Dovanų bilietus, kuponus ir čekius. 0,49 Eur už bilietą yra taikomas bilietus perkant kasose. Išimtis rasite čia.
- Kaip už įsigytus bilietus galima gauti sąskaitą-faktūrą?
- Ar galima grąžinti bilietus?
Bilietai yra nekeičiami ir atgal negrąžinami:
- todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus apsvarstykite, ar galėsite atvykti į renginį ir kokio kiekio bilietų Jums reikia. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ taip pat neatsako, jei bilietas dėl Jūsų kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.
Bilietų grąžinimas ir keitimas renginio atšaukimo ar datos pasikeitimo atvejais:
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.
- Jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietų grąžinimo, pinigų gražinimo ir kitus susijusius klausimus reikia adresuoti už tai atsakingam asmeniui – renginio organizatoriui.
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ geranoriškai suteiks jam žinomą informaciją bilietų pirkėjams, jeigu kiltų neaiškumų (pvz., primins renginio organizatoriaus kontaktus). Išimtinai bilietų pirkėjų informavimo tikslais pateikiame informaciją, kad jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietus galima grąžinti iki renginio organizatoriaus nurodytos datos.
Informuojame, kad praktikoje gali nutikti taip, kad konkretus renginio organizatorius savo klientų patogumui paves ar įgalios UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ renginio organizatoriaus vardu priimti grąžinamus bilietus ir (ar) grąžinti pinigus. Tokiais atskirais atvejais pateiksime visą susijusią informaciją. Tačiau ir tokiais atvejais už pinigų grąžinimą yra ir bus atsakingas išimtinai renginio organizatorius, UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ bus saistomas renginio organizatoriaus nurodymų ir sprendimų (pvz., renginio organizatoriaus pinigų grąžinimui skirtos pinigų sumos ir (ar) kt.).
- Kur yra BILIETAI.LT kasos?
- Ar galima bilietus įsigyti su nuolaida?
Ats.: Kadangi UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ veikia kaip atsiskleidęs tarpininkas, savavališkai nuolaidų netaiko. Nuolaidos taikomos tik renginio organizatoriaus nurodymu. Apie nuolaidas galite sužinoti prie renginio aprašymo.
Norėdami su mumis susisiekti, užpildykite formą internete, rašykite el. pašto adresu info@bilietai.lt arba skambinkite:
Telefonu +370 673 25153 – informacija įsigijusiems bilietus.