D.U.K.
Paslaugos mokestį sudaro paslaugų tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimas, palaikymas, atnaujinimas, išlaikymas bei jos gedimų šalinimas.
**E-bilieto pristatymo būdo
Nėra taikomas perkant Dovanų čekius, Nuolaidų kuponams ir čekius, taip pat netaikomas bilietams į renginius, su kurių organizatoriais „Bilietai.lt“ bendradarbiauja laimėjus viešuosius pirkimo konkursus. 0,49 Eur už bilietą nėra taikomas perkant bilietus kasose. E. bilieto pristatymo mokestis klientams taikomas už E. bilietų išsiuntimą el. paštu (siuntimo/pristatymo paslaugas). E. bilietas gali būti išsiųstas tik Paslaugų teikėjo valdomai informacinei sistemai patikrinus, ar atlikti visi būtini žingsniai užsakant atitinkamą bilietą, gauta informacija susisteminama ir tuomet suformuojamas E. bilietas PDF formatu, kurį Paslaugų tiekėjo valdoma informacinė sistema tuomet išsiunčia klientui. E. bilieto siuntimo mokestis padengia faktiškai Paslaugų teikėjo patiriamus kaštus, susijusius su E. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.
Šis mokestis taip pat nėra taikomas pasirinkus bilietų pristatymo būdą: ATSIĖMIMAS KASOJE. Tokiu atveju bilietus atsiimti galėsite Lietuvos nacionalinio dramos teatro kasoje II-V 11:30-19:30, VI 15:30-19:30, VII ir I 1 val. prieš renginį, pietūs 14:00-15:00; (Gedimino pr. 4, Vilniuje) arba Valstybiniame Šiaulių dramos teatre II-V 11:30-18:30, pietūs 15:00-16:00 (Tilžės g. 155, Šiauliai).
Pasirinkus šį pristatymo būdą, į savo el. paštą gausite užsakymo patvirtinimo numerį, kurį turėsite pateikti atsiimant bilietus kasoje. El. bilietai į jūsų el. pašto adresą nebus siunčiami. Bilietai kasoje bus atspausdinti ant balto popieriaus lapo. Užsakymo patvirtinimas nesuteikia teisės patekti į renginį. Bilietais pasirūpinkite iš anksto. Kaina: 0,00 EUR
***Pardavimo punkto (kasose)
Nėra taikomas perkant Dovanų bilietus, kuponus ir čekius. 0,49 Eur už bilietą yra taikomas bilietus perkant kasose. Išimtis rasite čia.
****Renginio vietos administravimo mokestis
Renginio vietos administravimo mokestį sudaro platintojo patirtos išlaidos platinant bilietus ir suteikiant paslaugas tam tikroje renginio vietoje, neapimančios įprastinių bilietų platinimo paslaugų t.y. tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimo, palaikymo, atnaujinimo, aptarnavimo, išlaikymo bei jos gedimų šalinimo. Renginio atšaukimo atveju, mokestis yra grąžinimas bilieto pirkėjui.
- todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus apsvarstykite, ar galėsite atvykti į renginį ir kokio kiekio bilietų Jums reikia. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ taip pat neatsako, jei bilietas dėl Jūsų kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.
Bilietų grąžinimas ir keitimas renginio atšaukimo ar datos pasikeitimo atvejais:
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.
- Jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietų grąžinimo, pinigų gražinimo ir kitus susijusius klausimus reikia adresuoti už tai atsakingam asmeniui – renginio organizatoriui.
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ geranoriškai suteiks jam žinomą informaciją bilietų pirkėjams, jeigu kiltų neaiškumų (pvz., primins renginio organizatoriaus kontaktus). Išimtinai bilietų pirkėjų informavimo tikslais pateikiame informaciją, kad jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietus galima grąžinti iki renginio organizatoriaus nurodytos datos.
Informuojame, kad praktikoje gali nutikti taip, kad konkretus renginio organizatorius savo klientų patogumui paves ar įgalios UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ renginio organizatoriaus vardu priimti grąžinamus bilietus ir (ar) grąžinti pinigus. Tokiais atskirais atvejais pateiksime visą susijusią informaciją. Tačiau ir tokiais atvejais už pinigų grąžinimą yra ir bus atsakingas išimtinai renginio organizatorius, UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ bus saistomas renginio organizatoriaus nurodymų ir sprendimų (pvz., renginio organizatoriaus pinigų grąžinimui skirtos pinigų sumos ir (ar) kt.).
Norėdami su mumis susisiekti, užpildykite formą internete, rašykite el. pašto adresu info@bilietai.lt arba skambinkite telefonu +370 673 25153 – informacija įsigijusiems bilietus.
- Kas yra bilietas?
- Kas yra e.bilietas?
- Ar galima internetu rezervuoti bilietą?
- Ar galima įsigyti bilietus, atsiskaitant kreditine kortele?
- Ar galima rinktis vietas?
- Ar galima atsiskaityti kortele BILIETAI.LT kasose?
- Ar gali su e-bilietu pakliūti į renginį žiūrovas, kurio vardas bei pavardė nenurodyti ant e.bilieto?
- Kokie mokesčiai taikomi BILIETAI.LT sistemoje?
- Paslaugos mokestis įprastai iki 2,5 Eur už bilietą*
- E-bilieto pristatymo būdas – 0,49 Eur už bilietą**
- Pardavimo punkto (kasose) – 0,49 Eur už bilietą***
- Bilieto siuntimas registruotu paštu (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą)
- Omniva paštomatas (tik Lietuvoje, paslaugos kaina 10 Eur už pristatymą)
- Bilietų rezervavimui ir išankstinės sąskaitos formavimui taikoma 1 Eur/bilietui
- VIP klientų paslaugai taikomas nuo 1 Eur/bilietui
- Renginio vietos administravimo mokestis - priklausomai nuo konkrečio renginio vietos, jeigu taikomas.****
- Trečiųjų asmenų mokesčiai, jeigu tokie yra taikomi, nurodyti užsakymo informacijoje. Trečiųjų asmenų mokesčiai renkami, veikiant kaip atsiskleidusiam tarpininkui.
Paslaugos mokestį sudaro paslaugų tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimas, palaikymas, atnaujinimas, išlaikymas bei jos gedimų šalinimas.
**E-bilieto pristatymo būdo
Nėra taikomas perkant Dovanų čekius, Nuolaidų kuponams ir čekius, taip pat netaikomas bilietams į renginius, su kurių organizatoriais „Bilietai.lt“ bendradarbiauja laimėjus viešuosius pirkimo konkursus. 0,49 Eur už bilietą nėra taikomas perkant bilietus kasose. E. bilieto pristatymo mokestis klientams taikomas už E. bilietų išsiuntimą el. paštu (siuntimo/pristatymo paslaugas). E. bilietas gali būti išsiųstas tik Paslaugų teikėjo valdomai informacinei sistemai patikrinus, ar atlikti visi būtini žingsniai užsakant atitinkamą bilietą, gauta informacija susisteminama ir tuomet suformuojamas E. bilietas PDF formatu, kurį Paslaugų tiekėjo valdoma informacinė sistema tuomet išsiunčia klientui. E. bilieto siuntimo mokestis padengia faktiškai Paslaugų teikėjo patiriamus kaštus, susijusius su E. bilieto suformavimu ir išsiuntimu.
Šis mokestis taip pat nėra taikomas pasirinkus bilietų pristatymo būdą: ATSIĖMIMAS KASOJE. Tokiu atveju bilietus atsiimti galėsite Lietuvos nacionalinio dramos teatro kasoje II-V 11:30-19:30, VI 15:30-19:30, VII ir I 1 val. prieš renginį, pietūs 14:00-15:00; (Gedimino pr. 4, Vilniuje) arba Valstybiniame Šiaulių dramos teatre II-V 11:30-18:30, pietūs 15:00-16:00 (Tilžės g. 155, Šiauliai).
Pasirinkus šį pristatymo būdą, į savo el. paštą gausite užsakymo patvirtinimo numerį, kurį turėsite pateikti atsiimant bilietus kasoje. El. bilietai į jūsų el. pašto adresą nebus siunčiami. Bilietai kasoje bus atspausdinti ant balto popieriaus lapo. Užsakymo patvirtinimas nesuteikia teisės patekti į renginį. Bilietais pasirūpinkite iš anksto. Kaina: 0,00 EUR
***Pardavimo punkto (kasose)
Nėra taikomas perkant Dovanų bilietus, kuponus ir čekius. 0,49 Eur už bilietą yra taikomas bilietus perkant kasose. Išimtis rasite čia.
****Renginio vietos administravimo mokestis
Renginio vietos administravimo mokestį sudaro platintojo patirtos išlaidos platinant bilietus ir suteikiant paslaugas tam tikroje renginio vietoje, neapimančios įprastinių bilietų platinimo paslaugų t.y. tiekėjo valdomos informacinės sistemos sukūrimo, palaikymo, atnaujinimo, aptarnavimo, išlaikymo bei jos gedimų šalinimo. Renginio atšaukimo atveju, mokestis yra grąžinimas bilieto pirkėjui.
- Kaip už įsigytus bilietus galima gauti sąskaitą-faktūrą?
- Ar galima grąžinti bilietus?
- todėl kiekvieną kartą prieš perkant bilietus apsvarstykite, ar galėsite atvykti į renginį ir kokio kiekio bilietų Jums reikia. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ taip pat neatsako, jei bilietas dėl Jūsų kaltės buvo pamestas ar sugadintas ir dėl to prarado savo funkcionalumą.
Bilietų grąžinimas ir keitimas renginio atšaukimo ar datos pasikeitimo atvejais:
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ yra tarpininkas tarp renginio organizatoriaus (paslaugų teikėjo) ir pirkėjo. UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ neorganizuoja renginių, todėl neprisiima atsakomybės už neįvykusį renginį, jo nukėlimą, kokybę ar kitus, su renginio organizavimu susijusius dalykus. Už visa tai atsako renginio organizatorius.
- Jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietų grąžinimo, pinigų gražinimo ir kitus susijusius klausimus reikia adresuoti už tai atsakingam asmeniui – renginio organizatoriui.
- UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ geranoriškai suteiks jam žinomą informaciją bilietų pirkėjams, jeigu kiltų neaiškumų (pvz., primins renginio organizatoriaus kontaktus). Išimtinai bilietų pirkėjų informavimo tikslais pateikiame informaciją, kad jei perkeliamo renginio naujoji data yra netinkama arba renginys atšauktas, bilietus galima grąžinti iki renginio organizatoriaus nurodytos datos.
Informuojame, kad praktikoje gali nutikti taip, kad konkretus renginio organizatorius savo klientų patogumui paves ar įgalios UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ renginio organizatoriaus vardu priimti grąžinamus bilietus ir (ar) grąžinti pinigus. Tokiais atskirais atvejais pateiksime visą susijusią informaciją. Tačiau ir tokiais atvejais už pinigų grąžinimą yra ir bus atsakingas išimtinai renginio organizatorius, UAB „Nacionalinis bilietų platintojas“ bus saistomas renginio organizatoriaus nurodymų ir sprendimų (pvz., renginio organizatoriaus pinigų grąžinimui skirtos pinigų sumos ir (ar) kt.).
- Kur yra BILIETAI.LT kasos?
- Ar galima bilietus įsigyti su nuolaida?
- Kokie galimi bilieto gavimo būdai?
- E-bilieto pristatymas jūsų nurodytu elektroninio pašto adresu.
- Bilieto siuntimas „Omniva“ paštomatu arba registruotu paštu. Bilietai bus pristatyti jūsų nurodytu adresu. Bilietus įsipareigojame išsiųsti per 7 darbo dienas nuo jų įsigijimo.
- Bilieto atsiėmimas kasoje. Bilietą galėsite atsiimti pirkimo metu nurodytoje kasoje. Elektroniniai bilietai, pasirinkus šį pristatymo būdą, nėra siunčiami. Bilietai spausdinami A4 formatu.
- Pirkau e-bilietą su pristatymu el. paštu, tačiau jo negavau, ką daryti?
- Ar būtinai reikia atsispausdinti e-bilietą?
- Turiu klausimų dėl konkretaus renginio sąlygų, kur kreiptis?
- Pirkau bilietą iš trečiųjų asmenų. Ar galite patikrinti, ar bilietas yra galiojantis?
- Kokio amžiaus vaikai yra įleidžiami nemokamai į renginį?
- Ar galiu įsigyti bilietų draudimą?
- Kur galiu panaudoti Bilietai.lt dovanų čekį?
- Kiek laiko galioja Bilietai.lt dovanų čekis?
- Ar vieno pirkimo metu galiu panaudoti kelis Bilietai.lt dovanų čekius?
- Ar galiu pratęsti Bilietai.lt dovanų čekio galiojimą?
- Liko nepanaudotas Bilietai.lt dovanų čekio likutis, ar likutis bus grąžintas?
Norėdami su mumis susisiekti, užpildykite formą internete, rašykite el. pašto adresu info@bilietai.lt arba skambinkite telefonu +370 673 25153 – informacija įsigijusiems bilietus.