Skaityti daugiau
Šiuolaikinio šokio spektaklis ''MATCH 3''
Ar žinote, kaip atskirti žmogų nuo mašinos? Reikalingas Turingo testas, iš pradžių vadintas imitacijos žaidimu. Testo metu teisėjas žmogus kalba su vienu žmogumi ir viena mašina žmonių kalba. Visi trys eksperimento dalyviai turi būti izoliuotose patalpose.Piletilevi Group plečiasi Europoje ir keičia pavadinimą į PLG
Piletilevi Group, Estijos pirmosios internetinės bilietų pardavimo sistemos pradininkė ir viena pagrindinių bilietų pardavimo platformų Vidurio Europoje, džiaugiasi galėdama pranešti apie savo prekės ženklo atnaujinimą ir pritaikymą tarptautinei rinkai – nuo šiol ši grupė vadinsis PLG.„Nepaprasta triušio Edvardo kelionė“: spektaklis, jungiantis vaikų ir suaugusiųjų pasaulius
Valstybiniame Šiaulių dramos teatre – ilgai laukta premjera. Dramos ir lėlių teatro elementus apjungiantį spektaklį „Nepaprasta triušio Edvardo kelionė“ pristato režisierė Milda Mičiulytė. Spektaklis - tai tarsi kelionė į meilę ir žmogiškumą, jaudinanti tiek vaikus, tiek suaugusius.Svarbiausi sausio renginiai: M.A.M.A. apdovanojimai, „ba.“ albumo pristatymas ir GJan šou arenoje
Lietuvos renginių rinka 2025 metus pradės aktyviai. Sausį Vilniuje rokeriai „ba.“ pristatys naują albumą, Kaune tradiciškai bus išdalintos M.A.M.A. apdovanojimų statulėlės, tuo metu atlikėja Jazzu pradės didžiausią turą karjeroje, kurio metu aplankys 22 šalies miestus.Ineta Stasiulytė atvirai – apie santykius, patarimą dukrai ir naują komediją
Minučių tikslumu laiką planuojanti aktorė Ineta Stasiulytė atvirame interviu pasidalino mintimis apie darbus, santykius, patarimą dukrai ir naują komediją „Pereinamasis miegamasis“, kurios premjera – jau 2025-ųjų pavasarį.Gulbių ežeras - su Europos baleto solistais
Pasaulinio garso kompanija „WORLDSTARS“, organizuojanti spektaklius, kuriuose šoka Paryžiaus operos teatro, teatro „La Scala“, Londono karališkojo baleto ir kitų trupių šokėjai, užkariavę tūkstančių žiūrovų širdis visame pasaulyje, kviečia į legendinį P. Čaikovskio baletą „Gulbių ežeras“ su solistais iš žymiausių Europos teatrų.Broliai Sakalauskai pristato pirmą Lietuvoje „Mažojo princo“ miuziklą
Lietuvos teatro ir muzikos pasaulyje puikiai pažįstami broliai Jonas ir Rimas Sakalauskai balandžio 27 dieną Vilniuje pristatys Antoine de Saint-Exupéry pasakos įkvėptą miuziklą „Mažasis princas“, kuriame žinomi atlikėjai pasirodys su savo atžalomis, o tarp jų išvysime ir Jono vaikus Vakarę bei Dobilą.Šokio spektaklis „Žemaitė N.18(0)“
Ansamblis „Lietuva“ pristato premjerą – šokio spektaklį „Žemaitė N.18(0)“ apie moterį, akivaizdžiai pralenkusią laiką. Nauja programa bus pristatoma vasario 21 d. Vilniaus Šokio teatre, vėliau turas tęsis kituose Lietuvos miestuose. Žemaitės fenomenas su visais intymiausiais jos gyvenimo faktais verti atskiro dėmesio, todėl šokio spektaklis į garsiąją lietuvių klasikę kvies pažvelgti visai kitaip.„Bilietai.lt“ valdanti „AS Piletilevi Group“ įsigijo dar vieną bilietų platinimo bendrovę Rumunijoje
Didžiausias bilietų platintojas Centrinėje Europoje „Piletilevi Group“, praėjusių metų vasarą įsigijusi seniausios Rumunijos bilietų pardavimo bendrovės „Bilete.ro“ akcijų paketą, perka „Ticketing Nation s.r.l.“ – gerai žinomą Rumunijos rinkos žaidėją, valdantį bilietų pardavimo platformas „Entertix.ro“ ir „Myticket.ro“. „Piletilevi Group“ sujungs abi bendroves ir konsoliduotoje įmonėje valdys 80,2 proc. akcijų.beprotiškai linksma komedija, atkeliavusi tiesiai iš Odesos – “Būkite laimingi!“
Balandžio 2 d. COMPENSA koncertų salėje beprotiškai linksma komedija, atkeliavusi tiesiai iš Odesos – “Būkite laimingi!“ ( pagal O.Volodarskio pjesę).KYIV GRAND BALLET «Gulbių Ežeras»
2025 metų vasarį KYIV GRAND BALLET vėl pristatys Lietuvoje nemirtingą P. I. Čaikovskio šedevrą – „Gulbių ežeras“. Šis baletas, pelnytai laikomas vienu garsiausių, dažniausiai atliekamų ir, daugelio nuomone, gražiausiu pasaulinio baleto meno kūriniu, ir toliau pavergia žiūrovų širdis nuo pat jo premjeros 1877 metais.10 valstybių vienijantis tarptautinis projektas „SPARSE Plius“ keičia Lietuvos regionų kultūrinį gyvenimą
Profesionalųjį meną atvežti ten, kur jo trūksta – tokį tikslą kelia tarptautinis projektas „SPARSE Plius“, apimantis net 10 Europos valstybių. Lietuvoje projektą įgyvendina asociacija „Žuvies akis“, o jo veiklos jau keletą metų praturtina mažų miestelių regionuose kultūrinį gyvenimą.LEGENDINIAM LIETUVOS TEATRO SPEKTAKLIUI „NUSIŠYPSOK MUMS, VIEŠPATIE“ – 30 METŲ
Valstybiniame Vilniaus mažajame teatre lapkričio 5 d. buvo paminėta režisieriaus Rimo Tumino spektaklio „Nusišypsok mums, Viešpatie“ premjera, ta proga VMT įvyko parodos atidarymas skirtas spektaklio 30-mečiui. Į Lietuvos teatro aukso fondą įtraukto kūrinio premjera įvyko 1994 m. lapkričio 4 d. tuometiniame Lietuvos valstybiniame akademiniame teatre, kuriame glaudėsi vietos dar neturėjusi Mažojo teatro trupė.Baletas KITAS PASAULIS Pagal Depeche Mode muziką
Baltijos baleto teatro (BBT) 15-to sezono jubiliejinio spektaklio KITAS PASAULIS pagal Depeche Mode muziką sensacija sostinėje! Vienas žinomiausių japonų rašytojų pasaulyje ir grupė, kurios dainas žmonės moka atmintinai, susitinka vienoje scenoje. Baletą „Kitas pasaulis“ įkvėpė tiek virš 40 metų anšlaginius koncertus visame pasaulyje rengiantys depešai, tiek dešimtmečiu jaunesnis Haruki Murakami romanas „Negailestinga stebuklų šalis ir pasaulio galas“.VILNIAUS MAŽAJAME TEATRE ĮVYKO KOMPOZITORIAUS GIEDRIAUS PUSKUNIGIO ALBUMO „LAIKO TILTAI“ PRISTATYMAS
Gegužės 28 d. Valstybiniame Vilniaus mažajame teatre įvyko kompozitoriaus Giedriaus Puskunigio kompaktinės plokštelės „Laiko tiltai“ pristatymas, į kurį susirinko gausus būrys kultūrininkų, menininkų, artimiausi kompozitoriaus kūrybos bendraminčiai, kolegos, bičiuliai.Tenusišypso Jums Viešpats, Maestro Rimai Tuminai
Eidamas 73-iuosius metus, kovo 6 d. mirė Valstybinio Vilniaus mažojo teatro įkūrėjas, ilgametis šio teatro meno vadovas režisierius Rimas Tuminas. Simboliška, kad vos prieš keletą dienų, kovo 2-ąją, paminėję Valstybinio Vilniaus mažojo teatro 34-ąjį gimtadienį, dabar atsisveikiname su jo pradininku Maestro Rimu Tuminu, kurio spektakliai jau daugelį metų jaudina žiūrovų širdis ir rodomi pilnose teatrų salėse ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Reiškiame nuoširdžią užuojautą Maestro Rimo Tumino šeimai, bičiuliams, artimiesiems, bendražygiams ir visai teatro bendruomenei.Slaptus laimės ir šventinio stalo ingredientus atskleidžia Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro darbuotojai
Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro menininkams svarbi šeima ir bendrystė. „Žmogiškos laimės ir stiprios sveikatos. Jei būsite sveiki – viskas pavyks, pildysis visos svajonės“,- sako solistas Mindaugas Rojus. To visiems ir linkime artėjančių švenčių proga.Bilietų platinimo paslauga su „Bilietai.lt“
Planuojate koncertą, spektaklį, sporto varžybas ar kitą renginį ir ieškote patikimo partnerio bilietų platinimui? Rinkitės „Bilietai.lt“ renginių bilietų platinimo paslaugas!Zigmars Liepiņš jubiliejui – jo sukurta opera „Paryžiaus katedra“ ir keturi debiutai
Lapkričio 4 dieną 18.30 valandą Žvejų rūmuose rodoma Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro opera „Paryžiaus katedra“ skiriama kompozitoriaus Zigmars Liepiņš 70 metų jubiliejui. Publikos laukia net keturi naujus vaidmenis pristatančių solistų debiutai.Į Vilnių atvyksta dramatiškasis klaipėdiečių „Requiem“
„Tai spektaklis apie dabartį. Mirusiesiems arba tiems, kurie liko gyvi. Žlugdančio, gniuždančio jausmo sujungimas su amžinybe, o tai jau savaime padeda. Galima pasakoti apie praeitį, fantazuoti apie ateitį, bet visas teatras yra šiandien. Jis skirtas tiems, kurie ateis ir žiūrės dabar. Tai, ką jie matys, turi juos sudominti šiandien ir padėti šiandien“, – apie savo spektaklį „Requiem“ jo kūrimo metu pavasarį kalbėjo režisierius Dmitrijus Krymovas. Abipus Atlanto pripažintas režisierius Klaipėdos dramos teatre sukūrė du spektaklius – „Fragmentą“ ir „Requiem“.
Sausio 18–19 dienomis „Requiem“ viešės Vilniuje, Valstybiniame jaunimo teatre. Tai pirmos ir kol kas vienintelės šio spektaklio gastrolės už uostamiesčio ribų.
Šiuo metu režisierius ruošiasi savo naujausioms premjeroms – abi jos vyks kovą, viena Niujorke, JAV, kita – Prahoje, Čekijoje. D. Krymovas augo žymių teatro šviesulių Anatolijaus Efroso ir Natalijos Krymovos šeimoje, tad teatras – neatsiejama jo asmenybės dalis. Savo karjerą teatre jis pradėjo kaip scenografas, sėkmingai juo dirbęs jis galiausiai nutarė save išbandyti platesniame meno pasaulyje, kaip dailininkas, instaliacijų kūrėjas – ir čia sulaukė nemažo pripažinimo. D. Krymovo kūriniai saugomi ne vienoje privačioje kolekcijoje bei muziejuose, tarp jų ir Vatikano muziejuje. Teatras vis tik liko svarbiausia jo, kaip menininko, raiškos erdve. D. Krymovo namai šiandien Niujorke, ten veikia jo kūrybinė laboratorija „Krymov Lab NYC“, burianti tarptautinį aktorių, scenografų, muzikantų, lėlininkų ir prodiuserių kolektyvą.
Lietuvai D. Krymovas puoselėja šiltus jausmus – dar vaikystėje čia lankydavosi kartu su šeima, tėvai turėjo brangių draugų tarp lietuvių menininkų. Jau pirmą kartą atvykęs dirbti į Klaipėdos dramos teatrą režisierius minėjo iškart ir be jokių trikdžių užmezgęs ryšį su aktoriais, kitais kūrybinės komandos nariais. Grįžimą Klaipėdoje kurti antrojo spektaklio, „Requiem“, jis apibūdino kaip jau prasidėjusios kūrybinės bendrystės su aktoriais tęsinį. Pastarajam spektakliui režisierius pasirinko koliažo principu dėliojamas skirtingų, rodos, tarpusavyje nesusijusių istorijų nuotrupas. Haruki Murakami kūrinio epizodas dera su ikonine siužeto citata iš Viljamo Šekspyro pjesės, makabriškai pritampa ir šiurpą kelianti karo scena, į tą pačią dėlionę telpa ir nostalgiškas režisieriaus sapnas, primenantis tolimą ir saugią vaikystę. „Mano profesinėje biografijoje yra toks neturinčių vieningo siužeto spektaklių tipas – jie susideda iš atskirų, daugiau ar mažiau susijusių scenų, kurias sujungia tam tikra tema. Dažniausiai gana pesimistinė tema. Nors pats spektaklis gali būti juokingas, – apibūdino D. Krymovas. – Taigi galvoje nuolat ritinėjasi tam tikri karoliukai, ir tereikia vieno momento, pavyzdžiui, Tomo, sakančio „Gal dar vieną spektaklį Klaipėdoje?“ (Tomas Juočys, Klaipėdos dramos teatro vadovas, – aut. past.), ir tie karoliukai ima vienas kito link judėti, lyg magneto veikiami geležies gabalėliai. Tarsi savaime atsiranda kažkoks siužetas be siužeto, kažkokia forma, tema. Karoliukai susiveria. Mano dėžutėse daug palaidų karoliukų, kai kažkas paprašo vėrinio, tada pradedu juos dėlioti. Taip atsirado ir „Requiem“.
Requiem tipo kūrinys gali būti apibūdinamas kaip paguoda mirusiojo sielai, jos palydėjimas į anapusybę. Režisierius pripažino, kad jį nuolat masina kurti spektaklius, kurie savo esme būtų muzikalūs – suskambėtų žiūrovams. „Man visada norėjosi sukurti spektaklį, kurio šerdis būtų ne siužetas, bet muzikalumas, tai tarsi idealas. Noriu, kad jo pabaigoje žiūrovas apimtas nuostabos pagalvotų: „O, aš supratau!“ Arba: „Nesupratau, bet pajutau!“ Tai įdomu. Papasakoti siužetą sunku, bet pasakoti be siužeto dar sunkiau“, – prieš spektaklio premjerą Klaipėdoje atviravo D. Krymovas.
Savąjį „Requiem“ režisierius dedikuoja vaikams – visiems gimusiems ar negimusiems, bet patekusiems į keistą, kartais žiaurų ir nepažinų pasaulį. D. Krymovas atviras – jis jaučiasi esąs sudužusio pasaulio dalimi, „mums visiems reikia requiem, nes situacija, kurioje esame – visi tarsi mirėme. Ir tie, kas už karą, ir tie, kas prieš karą – visi mirę. Dabar reikia suprasti, ką daryti toliau. Requiem yra pagalba ne tik mirusiesiems, bet ir gyviesiems jų tragedijoje“. Tad kūryba apskritai ir Klaipėdoje kurtasis „Requiem“ jam pastanga atgal į vienį sudėti šukėmis pažirusį pasaulį, net jei ši užduotis karais atrodo beviltiška.
Techniškai sudėtingais ir itin išradingais scenos pasauliais garsėjantis režisierius savo gerbėjų nenuvylė ir su „Requiem“. Spektaklio kūrimo metu aktorius ir kūrybinę komandą konsultavo nardymo specialistas ir kaskadininkas – naujų įgūdžių įgiję aktoriai scenoje atlikdami savo vaidmenis kartais peržengia patogaus būvio ribas. Scenos erdvėje lygiagrečiai su aktoriais pasirodo ir techniniai scenos darbuotojai – jie perstumdo dekoracijas, dar akimirka ir pasikeičia apšvietimas, tuomet prieš apstulbusių žiūrovų akis įvyksta mažas teatro stebuklas – paskiri daiktai ar neaiškios paskirties objektai susijungia į vieningą, įtikinančią visumą.
D. Krymovo „Requiem“ bus galima pamatyti Valstybiniame jaunimo teatre Vilniuje sausio 18 d. 15 ir 18 val. bei sausio 19 d. 16 val.
Sausio 18–19 dienomis „Requiem“ viešės Vilniuje, Valstybiniame jaunimo teatre. Tai pirmos ir kol kas vienintelės šio spektaklio gastrolės už uostamiesčio ribų.
Šiuo metu režisierius ruošiasi savo naujausioms premjeroms – abi jos vyks kovą, viena Niujorke, JAV, kita – Prahoje, Čekijoje. D. Krymovas augo žymių teatro šviesulių Anatolijaus Efroso ir Natalijos Krymovos šeimoje, tad teatras – neatsiejama jo asmenybės dalis. Savo karjerą teatre jis pradėjo kaip scenografas, sėkmingai juo dirbęs jis galiausiai nutarė save išbandyti platesniame meno pasaulyje, kaip dailininkas, instaliacijų kūrėjas – ir čia sulaukė nemažo pripažinimo. D. Krymovo kūriniai saugomi ne vienoje privačioje kolekcijoje bei muziejuose, tarp jų ir Vatikano muziejuje. Teatras vis tik liko svarbiausia jo, kaip menininko, raiškos erdve. D. Krymovo namai šiandien Niujorke, ten veikia jo kūrybinė laboratorija „Krymov Lab NYC“, burianti tarptautinį aktorių, scenografų, muzikantų, lėlininkų ir prodiuserių kolektyvą.
Lietuvai D. Krymovas puoselėja šiltus jausmus – dar vaikystėje čia lankydavosi kartu su šeima, tėvai turėjo brangių draugų tarp lietuvių menininkų. Jau pirmą kartą atvykęs dirbti į Klaipėdos dramos teatrą režisierius minėjo iškart ir be jokių trikdžių užmezgęs ryšį su aktoriais, kitais kūrybinės komandos nariais. Grįžimą Klaipėdoje kurti antrojo spektaklio, „Requiem“, jis apibūdino kaip jau prasidėjusios kūrybinės bendrystės su aktoriais tęsinį. Pastarajam spektakliui režisierius pasirinko koliažo principu dėliojamas skirtingų, rodos, tarpusavyje nesusijusių istorijų nuotrupas. Haruki Murakami kūrinio epizodas dera su ikonine siužeto citata iš Viljamo Šekspyro pjesės, makabriškai pritampa ir šiurpą kelianti karo scena, į tą pačią dėlionę telpa ir nostalgiškas režisieriaus sapnas, primenantis tolimą ir saugią vaikystę. „Mano profesinėje biografijoje yra toks neturinčių vieningo siužeto spektaklių tipas – jie susideda iš atskirų, daugiau ar mažiau susijusių scenų, kurias sujungia tam tikra tema. Dažniausiai gana pesimistinė tema. Nors pats spektaklis gali būti juokingas, – apibūdino D. Krymovas. – Taigi galvoje nuolat ritinėjasi tam tikri karoliukai, ir tereikia vieno momento, pavyzdžiui, Tomo, sakančio „Gal dar vieną spektaklį Klaipėdoje?“ (Tomas Juočys, Klaipėdos dramos teatro vadovas, – aut. past.), ir tie karoliukai ima vienas kito link judėti, lyg magneto veikiami geležies gabalėliai. Tarsi savaime atsiranda kažkoks siužetas be siužeto, kažkokia forma, tema. Karoliukai susiveria. Mano dėžutėse daug palaidų karoliukų, kai kažkas paprašo vėrinio, tada pradedu juos dėlioti. Taip atsirado ir „Requiem“.
Requiem tipo kūrinys gali būti apibūdinamas kaip paguoda mirusiojo sielai, jos palydėjimas į anapusybę. Režisierius pripažino, kad jį nuolat masina kurti spektaklius, kurie savo esme būtų muzikalūs – suskambėtų žiūrovams. „Man visada norėjosi sukurti spektaklį, kurio šerdis būtų ne siužetas, bet muzikalumas, tai tarsi idealas. Noriu, kad jo pabaigoje žiūrovas apimtas nuostabos pagalvotų: „O, aš supratau!“ Arba: „Nesupratau, bet pajutau!“ Tai įdomu. Papasakoti siužetą sunku, bet pasakoti be siužeto dar sunkiau“, – prieš spektaklio premjerą Klaipėdoje atviravo D. Krymovas.
Savąjį „Requiem“ režisierius dedikuoja vaikams – visiems gimusiems ar negimusiems, bet patekusiems į keistą, kartais žiaurų ir nepažinų pasaulį. D. Krymovas atviras – jis jaučiasi esąs sudužusio pasaulio dalimi, „mums visiems reikia requiem, nes situacija, kurioje esame – visi tarsi mirėme. Ir tie, kas už karą, ir tie, kas prieš karą – visi mirę. Dabar reikia suprasti, ką daryti toliau. Requiem yra pagalba ne tik mirusiesiems, bet ir gyviesiems jų tragedijoje“. Tad kūryba apskritai ir Klaipėdoje kurtasis „Requiem“ jam pastanga atgal į vienį sudėti šukėmis pažirusį pasaulį, net jei ši užduotis karais atrodo beviltiška.
Techniškai sudėtingais ir itin išradingais scenos pasauliais garsėjantis režisierius savo gerbėjų nenuvylė ir su „Requiem“. Spektaklio kūrimo metu aktorius ir kūrybinę komandą konsultavo nardymo specialistas ir kaskadininkas – naujų įgūdžių įgiję aktoriai scenoje atlikdami savo vaidmenis kartais peržengia patogaus būvio ribas. Scenos erdvėje lygiagrečiai su aktoriais pasirodo ir techniniai scenos darbuotojai – jie perstumdo dekoracijas, dar akimirka ir pasikeičia apšvietimas, tuomet prieš apstulbusių žiūrovų akis įvyksta mažas teatro stebuklas – paskiri daiktai ar neaiškios paskirties objektai susijungia į vieningą, įtikinančią visumą.
D. Krymovo „Requiem“ bus galima pamatyti Valstybiniame jaunimo teatre Vilniuje sausio 18 d. 15 ir 18 val. bei sausio 19 d. 16 val.
REQUIEM, rež. Dmitry Krymov IšparduotaIšparduotaREQUIEM, rež. Dmitry Krymov Valstybinis jaunimo teatras, Vilnius REQUIEM, rež. Dmitry Krymov PopuliarusPopuliarusREQUIEM, rež. Dmitry Krymov Valstybinis jaunimo teatras, Vilnius REQUIEM, rež. Dmitry Krymov IšparduotaIšparduotaREQUIEM, rež. Dmitry Krymov Valstybinis jaunimo teatras, Vilnius
Paieška nedavė rezultatų