logo
Pasirinkite periodą
Paieška žemėlapyje
Meniu
Skaityti daugiau

MMLAB pradeda naują sezoną: stiprėjantys tarptautiniai ryšiai ir nauji žinomų kūrėjų amplua

Šį antradienį, spalio 8 d., Meno ir mokslo laboratorija (MMLAB) pradeda sezoną Nauberto Jasinsko ir Mato Dirginčiaus performansu „Pilėnai*”. Pilėnų ir Sausio 13-osios rezistencijos bei asmeninių patirčių inspiruotas performansas jautriai tiria vyrų draugystės ir vyriškumo temas. Performansas tampa simboliniu naujo MMLAB sezono pradžios ženklu, žadančiu žiūrovams stiprias emocijas, autentiškus pasakojimus, drąsius eksperimentus bei kviečiančiu atsiverti netikėtiems teatriniams iššūkiams.

VILNIAUS MAŽAJAME TEATRE ĮVYKO REŽISIERIAUS CHRISTIANO WEISE‘S PREMJERA „KATĖ ANT ĮKAITUSIO SKARDINIO STOGO“

Naujajį sezoną spalio 3, 4, 5 d. Valstybinis Vilniaus mažasis teatras pradėjo vokiečių režisieriaus Christiano Weise‘s premjera „Katė ant įkaitusio skardinio stogo“ pagal amerikiečių dramaturgo Tennessee‘io Williamso pjesę, už kurią autorius pelnė prestižinę Pulicerio premija.

Tanya Beyeler: fikcija padeda pamatyti kitas tikroves

„Ilgą laiką kritikai mus buvo linkę laikyti eksperimentine, šokio arba judesio trupe. Tačiau visada jautėme, kad mūsų darbas peržengia šias ribas. Mes drąsiai teigiame, kad „El Conde de Torrefiel“ yra teatras, nes mūsų spektaklių pagrindas – tekstas.

Spektaklis "Kiti" (rež. Darius Gumauskas) pagal garsiausią pasaulio egzistencialistą J.P. Sartrą – drama, virstanti absurdo komedija!

Įsivaizduokime: keturi žmonės, tokie skirtingi, jog gyvenime net nebandytų susipažinti, papuola į vieną kambarį, iš kurio, panašu, jau neišeis. Ši paradoksali situacija, kurioje turėtų įvykti kiekvieno iš veikėjų sąžinės revizija, yra sunkiai įmanoma, kai tuo pat metu į tave žiūri kiti trys – su savo pretenzijomis į tavo mintis ir į tai, ką tu turėtum veikti amžinybėje. Kuo ilgiau jie negali išeiti iš kambario, tuo labiau atsiskleidžia tai, koks žmogus vis dėlto menkas ir absurdiškai juokingas.

SKAMBANČIOS MIŠKO ISTORIJOS. MIŠKO GYVŪNAI

Ar norite kartu pakeliauti po stebuklingo miško platybes? Tikriausiai sakysite, kad esate keliavę tikrai ne kartą. Tačiau ar buvote sutikę ten gyvenančius gyvūnus? Nebijokite, jie tikrai nėra baisūs. Kai kurie dideli ir pūkuoti, o kiti maži ir labai juokingi! Musmirytė ir Niurzga sugalvojo, kad smagiau bus susipažinti klausantis pačių gyvūnų atliekamos muzikos. Ar pasiruošę?

Šokio spektaklis ''DUETAS''

Šiuolaikinėje vakarų visuomenėje vis daugiau žmonių radikaliai keičia savo santykį su tradicijomis: arba bando aklai jų laikytis, arba reikalauja jas sunaikinti. Tarpinis sprendimas atrodo nebeįmanomas. Ar galime remtis tradicijomis ir kartu išlikti kritiški jų atžvilgiu?

„Sirenų“ meno vadovė Kristina Savickienė: teatro paskirtis – tyrinėti vidines erdves

Jau daugiau nei dvidešimt metų kiekvieną rudenį Vilniuje sugaudžia sirenos – tos mitinės būtybės, kviečiančios pamatyti įsimintinus šiuolaikinio teatro spektaklius iš užsienio ir ryškiausius šalies kūrėjų darbus. Rugsėjo 25-ąją prasidėsiantis Vilniaus tarptautinis teatro festivalis „Sirenos“ vis keičia veidą, plečia programą, renkasi naujas vietas, gvildena vis naujas aktualias temas. Šeštus metus „Sirenų“ programą kurianti meno vadovė Kristina Savickienė pasakoja, kad dvidešimt pirmasis festivalis telkia dėmesį į erdvę, o po pandemijos pasirinktas trimetis programos planavimo principas pasiteisino, tad natūralu, kad po pamatinių teatro elementų kūno ir žodžio atėjo erdvės eilė. Ar būtų teatras be šių dėmenų ir ką be scenos menų jie reprezentuoja?

VMT PREMJEROS „KATĖ ANT ĮKAITUSIO SKARDINIO STOGO“ REŽISIERIUS C. WEISE: „PASAULIS KEIČIASI IR MANO DARBAS YRA PABANDYTI JĮ SUPRASTI“

Naująjį sezoną spalio 3, 4, 5 d. Valstybinis Vilniaus mažasis teatras pradės neįprasta režisūrine kalba išsiskiriančio šiuolaikinio vokiečių režisieriaus Christiano Weise’ės premjeriniu spektakliu „Katė ant įkaitusio skardinio stogo“ pagal amerikiečių dramaturgo T. Williamso pjesę. Kartu su režisieriumi Ch. Weise spektaklį kuria plačiai pripažinta Vokietijos scenografė Julia Oschatz. Apie kūrybinius iššūkius, artėjančią premjerą ir darbą su kūrėjais Mažajame teatre kalbėjosi VMT komunikacijos skyriaus vadovė Augustė Gittins.

VIENA KOJA HOLLYWOODE

Debiutinėje aktoriaus Manto Vaitiekūno pjesėje „VIENA KOJA HOLIVUDE“ vaizduojama specifinė, bet kartu ir universali situacija – aktorių atranka į siaubo filmą. Į peržiūrų kambarį, vienas po kito ateina vis nauji aktoriai su tikslu tapti kino žvaigždėmis.

MANO NAMAI

Kino filmų „Vyras už pinigus“, „Draugų lažybos“, „Vyrų svajonės“ ir spektaklio „DIDELI PINIGAI“ prodiuseriai pristato naują teatro komediją „MANO NAMAI“!

Artėja spektaklis apie karžygę E. Pliaterytę: prie Monikos Liu jungiasi žinomi aktoriai

Artėjant muzikinės dramos „Emilija“ premjerai, skelbiama pagrindinė aktorių ir atlikėjų trijulė. Ambicingame ansamblio „Lietuva“ projekte kartu su Monika Liu dalyvaus ir istorinius herojus įkūnys Mantas Zemleckas ir Jovita Jankelaitytė. Prie jų netrukus prisijungs garsūs operos solistai ir bardas. Šį rudenį didžiausiose šalies arenose atgims muzikinis epas apie Lietuvos ir Lenkijos karžygę Emiliją Pliaterytę, iškeliantis lyderystę bei laužantis stereotipus, kai net trapiausia asmenybė kovai už laisvę gali suburti ištisas kariaunas, įkvėpti ne tik moteris, bet ir vyrus.

Vaidmuo – kas vakarą iš naujo kuriama mandala. Aktoriui Mariui Repšiui – 40

Lietuvos nacionalinio dramos teatro aktorius Marius Repšys kažkada iššovė kaip strėlė. Buvo ryškus režisieriaus Gintaro Varno mokinys, pastebimas dar studentiškuose spektakliuose, bet kai 2011 metais sukūrė Vandalą garsiajame Mariaus Ivaškevičiaus „Išvaryme“, kurį režisavo Oskaras Koršunovas, tapo aišku, kad tai yra aktorius – fantomas. Toks jis išliko iki šiandien, tokio jo trokšta publika. Marius gali vaidinti teatre, gali „Siemens“ arenoje, visur žiūrovai plūsta, nes jo vaidmenyse atpažįsta save. Ne kartą teko girdėti, kaip įsiūčio ar švelnių jausmų sklidini replikuoja Mariui, kartais neatpažindami vaidmens, o jo žodžius priskirdami pačiam aktoriui.

Teatro „Kitas kampas“ 16-tas sezonas: dvi premjeros, naujos erdvės ir gastrolės užsienyje

Vienintelis profesionalus improvizacijos teatras Lietuvoje „Kitas kampas“ rugsėjo 18 d. žengia į nuotaikingą ir premjerų kupiną 16-tą teatro sezoną. Improvizatoriai naują etapą pasitinka šūkiu FRESH & FUNKY, kuris atspindi teatro aktorių nuolatinį virsmą, tobulėjimą, atsinaujinimą bei autentišką stilių.

VILNIAUS MAŽASIS TEATRAS PRADEDA 36-ĄJĮ SEZONĄ SU ŠŪKIU: „PAMIRŠTI SIUŽETAI. NEPAMIRŠTAMOS ISTORIJOS“

Valstybinis Vilniaus mažasis teatras skelbia naujojo – 36-ojo – sezono pradžią, kurį pristato šūkiu: „Pamiršti siužetai. Nepamirštamos istorijos“. Žiūrovai bus kviečiami iš naujo atrasti gal kiek primirštus, bet šiandien vėl aktualius siužetus, kurie virs nepamirštamomis istorijomis, pamatyti ir pajusti scenos magiją, atpažinti tai, kas jau patirta, ir atrasti kai ką nauja, susipažinti su naujomis sceninės raiškos formomis. Per šį sezoną žiūrovai išvys premjerinį vokiečių režisieriaus Christian’o Weise`ės spektaklį „Katė ant įkaitusio skardinio stogo“ pagal Tennessee`io Williamso pjesę, režisieriaus Oskaro Koršunovo premjerą „Kantas“ pagal Mariaus Ivaškevičiaus pjesę ir jaunosios kartos režisieriaus Augusto Gornatkevičiaus premjerą pagal Gerharto Hauptmanno pjesę „Žiurkės“.

Edo Sheerano ir didžiųjų renginių įtaka Lietuvos ekonomikai

Pasaulinio lygio muzikos žvaigždžių koncertai ir išskirtiniai sporto renginiai į Lietuvą pritraukia tūkstančius užsienio turistų bei skatina judėjimą šalies viduje. Artimiausias toks renginys – Edo Sheerano koncertas Kaune šią savaitę. Panagrinėkime, kokią įtaką renginių turizmas turi mūsų šalies ekonomikai?

20 metų Lietuvos renginių rinkoje: nuo eilių kasose iki skaitmeninio perversmo

Didžiausias šalies bilietų pardavimo tinklas „Bilietai.lt“ šiemet mini 20-ąjį jubiliejų. Įmonės vadovo Ramūno Šaučikovo teigimu, šiandieninė renginių pasiūla Lietuvoje, lyginant su gyventojų skaičiumi, yra labai plati ir kokybiška, o rinkos pokyčius diktuoja kintantys vartotojų įpročiai.

Sutikite didžiausias metų žiemos šventes ir Naujus metus „pasakiškai“

Jauni, žavūs ir talentingi atlikėjai – Vakarė Jarmalavičiūtė ir Orestas Vyšniauskas, įkūnys gražiausią pasakų porą - Pelenę ir Princą, kompozitoriaus Mariaus Matulevičiaus ir tekstų autorės Viktorijos M Anangen muzikinėje pasakoje „Riešutėliai Pelenei “

Festivalis „Sirenos“ skelbia tarptautinę programą

Erdvė, kurioje gimsta teatras – žiūrovo vaizduotė. Fizinė scena – tai tik pradžia, atspirties taškas, vedantis į neapčiuopiamą ir begalinę atminties, patirčių ir įpročių teritoriją. Šių metų Vilniaus tarptautinis teatro festivalis „Sirenos“ siūlo atsigręžti į tai, ką šiuolaikiniame teatre reiškia erdvė, kokią ją kuria gyvai spektaklyje dalyvaujantys žmonės, kiekvienas atsinešdamas savo mintis ir kontekstus. VšĮ „Teatro informacijos centras” ir VšĮ „Vilniaus festivaliai“ rengiamas didžiausias šalyje teatro festivalis vyks jau dvidešimt pirmą kartą – nuo rugsėjo 25 iki spalio 13 dienos.

Vaikų rašytojo Tomo Dirgėlos sukurti personažai Domas ir Tomas debiutuos miuziklo scenoje

Vieno populiariausių mūsų šalies vaikų rašytojų Tomo Dirgėlos sukurti personažai – Domas ir Tomas – išlipa iš knygų puslapių ir kviečia vaikus bei jų tėvelius susitikti miuzikle „Domas ir Tomas: dingusių veikėjų byla“. Susitikimai su vaikų mylimais herojais įvyks net devyniuose Lietuvos miestuose.

VILNIAUS MAŽAJAME TEATRE ĮVYKO KOMPOZITORIAUS GIEDRIAUS PUSKUNIGIO ALBUMO „LAIKO TILTAI“ PRISTATYMAS

Gegužės 28 d. Valstybiniame Vilniaus mažajame teatre įvyko kompozitoriaus Giedriaus Puskunigio kompaktinės plokštelės „Laiko tiltai“ pristatymas, į kurį susirinko gausus būrys kultūrininkų, menininkų, artimiausi kompozitoriaus kūrybos bendraminčiai, kolegos, bičiuliai.

Atskleisti teatro lankytojų įpročiai ir populiariausi 2023 m. spektakliai

2023 metais Lietuvos teatro rinka išlaikė stabilią paklausą. Tarptautinės teatro dienos proga, didžiausias Lietuvos bilietų platinimo tinklas „Bilietai.lt“ ir jų teatro bilietų platinimo platforma „Teatrai.lt“ atskleidė, kad praėjusiais metais šiuos portalus aplankė virš 1 mln. lankytojų, o populiariausiu metų spektakliu tapo „Nuostabūs dalykai“.

Tenusišypso Jums Viešpats, Maestro Rimai Tuminai

Eidamas 73-iuosius metus, kovo 6 d. mirė Valstybinio Vilniaus mažojo teatro įkūrėjas, ilgametis šio teatro meno vadovas režisierius Rimas Tuminas. Simboliška, kad vos prieš keletą dienų, kovo 2-ąją, paminėję Valstybinio Vilniaus mažojo teatro 34-ąjį gimtadienį, dabar atsisveikiname su jo pradininku Maestro Rimu Tuminu, kurio spektakliai jau daugelį metų jaudina žiūrovų širdis ir rodomi pilnose teatrų salėse ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų. Reiškiame nuoširdžią užuojautą Maestro Rimo Tumino šeimai, bičiuliams, artimiesiems, bendražygiams ir visai teatro bendruomenei.

Slaptus laimės ir šventinio stalo ingredientus atskleidžia Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro darbuotojai

Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro menininkams svarbi šeima ir bendrystė. „Žmogiškos laimės ir stiprios sveikatos. Jei būsite sveiki – viskas pavyks, pildysis visos svajonės“,- sako solistas Mindaugas Rojus. To visiems ir linkime artėjančių švenčių proga.

Bilietų platinimo paslauga su „Bilietai.lt“

Planuojate koncertą, spektaklį, sporto varžybas ar kitą renginį ir ieškote patikimo partnerio bilietų platinimui? Rinkitės „Bilietai.lt“ renginių bilietų platinimo paslaugas!

Zigmars Liepiņš jubiliejui – jo sukurta opera „Paryžiaus katedra“ ir keturi debiutai

Lapkričio 4 dieną 18.30 valandą Žvejų rūmuose rodoma Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro opera „Paryžiaus katedra“ skiriama kompozitoriaus Zigmars Liepiņš 70 metų jubiliejui. Publikos laukia net keturi naujus vaidmenis pristatančių solistų debiutai.

85-ame LNDT sezone – raginimas nebijoti nežinoti

Rugsėjo 9 d. Lietuvos nacionalinis dramos teatras (LNDT) pristatė 85 sezono premjeras. Į atvirą spaudos konferenciją susirinkę lankytojai pirmiausiai buvo pakviesti į pirmos sezono premjeros „Quanta“ repeticiją, o vėliau teatro fojė meno vadovai Kamilė Gudmonaitė, Antanas Obcarskas ir Eglė Švedkauskaitė bendram pokalbiui subūrė režisierius Łukaszą Twarkowskį, rugsėjo 13 d. pristatysiantį „Quantos“ premjerą Didžiojoje salėje, Jernej Lorenci, statantį „Svetimą“ pagal Albert‘o Camus romaną, ir Uršulę Bartoševičiūtę, kuriančią spektaklį „Savižudybės anatomija“. Toks renginys buvo surengtas, nes pasitaikė išskirtinė proga, kai beveik visi 85 sezoną kuriantys režisieriai buvo LNDT. Režisieriai vienas kitam uždavinėjo klausimus apie būsimus spektaklius.

„Labai džiaugiuosi dirbdamas LNDT jau trečią kartą. Kurdami spektaklį „Quanta“ nusprendėme pasikapstyti kvantinės fizikos temoje. Man mokslas visada yra tik priemonė, padedanti suprasti, kas vyksta aplink mus. Beprotiška, kad visi esame užauginti Newtono mokslo rėmuose, kurie yra materialistiniai, bet norint apibūdinti procesus tarp žmonių geriausiai tinka kvantinė fizika.

Daugiau nei metus tyrinėjome šią temą. Bandėme daug kelių, vėl grįžome ir vėl tyrėme. Ir man smagu girdėti, kad žmonės mano kituose darbuose randa kvantinės fizikos ženklų. Anksčiau apie tai negalvojome, bet išties daug scenų jau buvo apie kvantinę fiziką, bet nenorėjome kartotis, todėl teko ieškoti kitų būdų. Tikiu, kad kūrėjas visą gyvenimą gali statyti visus spektaklius apie tą pačią temą. Tik vis atranda naujų perspektyvų, atsiveria nauji horizontai.

Man gražiausias dalykas yra atsitiktinumas. Kvantinė fizika visais lygiais įrodo, kad pasaulis yra valdomas atsitiktinumų. Deterministinis pasaulio suvokimas yra neįmanomas. Ir šis suvokimas gali mus padaryti arba nelaimingus arba įkvėpti laisvės ir tikėjimo, kad laisva valia egzistuoja“, – įsitikinęs režisierius iš Lenkijos Łukasz Twarkowski.

Režisieriaus iš Slovėnijos Jernejaus Lorenci jis klausė, kiek jo režisuojamas spektaklis „Svetimas“ nors statomas pagal Albert‘o Camus romaną, yra įkvėptas filmo „Kryčio anatomija“ (angl. „Anatomy of the fall“).

„Labai nemėgstu kalbėti apie tai, ką kuriu. Kalbu per spektaklius ir režisūrą, bet pabandysiu atsakyti. Šis filmas buvo svarbus antrai spektaklio daliai. Kai per teismą valstybė įsiveržia į žmogaus intymumą, į jo privatų gyvenimą. Visgi man daug svarbesnis šiuo metu visuomenėje matomas radikalus nesaugumas ir jo simptomai. Mes visi bijome, esame vieniši, liūdni, depresuoti ir esame pikti. Kuo labiau jaučiamės nesaugūs, tuo labiau norime kažkam priklausyti, mums reikia radikalių idėjų. Viskas dabar yra arba juoda, arba balta. Nieko nėra „tarp“ ir visi turi nuomones apie viską, gali bet kada jas pareikšti. Kokią poziciją prisiimti šioje pasaulio beprotybėje? Bet aktorė Sandra Hüller šiame filme buvo nuostabi“, – sakė menininkas.

Jernejus klausimą uždavė spalio 24-26 d. premjerą „Stand-up‘as prasmei ir beprasmybei“ pristatysiančiai Eglei Švedkauskaitei. Jis klausė ar šiais pykčio, įniršio ir pikto teatro laikais visoje Europoje, gali būti kažkas kitokio scenoje.

„Aš savo kūryboje labai stengiuosi atsiriboti nuo radikalių pozicijų ir bėgu nuo ryškių pareiškimų. Nesiekiu priešpriešos, noriu pamatyti niuansus tarp žmonių. Šiuo spektakliu norėčiau įeiti į mikrokosmą vienos šeimos, kuri neteko tėvo. Jis nusižudė. Tiriame, kaip mama ir sūnus iš skausmo, kuris susikaupė per gedėjimo laikotarpį, nutolo vienas nuo kito.

Stand-up‘o žanre yra pykčio. Ačiū kolegei, kuri atsiuntė man knygą „Kaip tapti stand-up komiku per savaitę“, ją perskaičiau ir ten sakoma, kad šis žanras remiasi dalykais, kurie erzina, kurie pykdo. Žmogus pasakoja apie tai ir dalinasi su kitais. Visgi šis žanras veda į juoką, tai žmones sujungiantis dalykas. Kai juokiamės, esame vienas kitam artimesni ir draugiškesni.

Šiuo spektakliu noriu tyrinėti, koks skausmas slepiasi pykstančio žmogaus sieloje ir koks yra susitaikymo su netektimi procesas“, – apie premjerą, kurioje vaidins Vitalija Mockevičiūtė ir Karolis Kasperavičius pasakojo režisierė Eglė Švedkauskaitė.

Kolegės Uršulės Bartoševičiūtės ji klausė, kodėl pasirinko Alice Birch pjesę, ar tai buvo emocinis, ar racionalus sprendimas.

„Geriausias variantas, kai širdies ir proto balsas suranda viduriuką. Su Alice medžiaga dirbau ir anksčiau, negalvojau, kad taip greitai grįšiu prie jos tekstų. Protu bandžiau ieškoti kitų kūrinių, bet širdis vis tempė prie „Savižudybės anatomijos“. Štai Lietuvos nacionaliniame dramos teatre iš eilės bus dvi premjeros apie savižudybes ir kyla klausimas, ar tai sutapimas, ar mūsų kartos požiūris į šį reiškinį. Tai yra sutapimas ir, mano nuomone, tam tikras atsakas į karą Ukrainoje ir Gazoje. Teatras yra vėluojantis menas ir dabar prieina prie mirties ir gyvybės ribos klausimo. Kur ji prasideda ir kur ji baigiasi.

O grįžtant prie Alice Birch, tai man įdomiausia, kad ji yra moteriškojo egzistencializmo atstovė. Jos tekstai nagrinėja, kas vyksta su moterimi, kuri yra panardinta į buitį. Alice nesukurdama labai egzaltuotų situacijų, duoda galimybę kalbėti apie moters egzistencializmą. Ir apie savižudybę“, – sakė Uršulė Bartoševičiūtė, kurios premjera įvyks lapkričio 28-30 d. LNDT Naujojoje salėje.

2025 m. kovą bus Annos Smolar premjera „Paukščiai“. Naujajame lenkų režisierės Annos Smolar, LNDT pristačiusios spektaklį „Sulėtintai“, darbe bus nagrinėjamas manipuliacijos mechanizmas, ypač santykių su narcisistine asmenybe kontekste, o įkvėpimo semiamasi iš garsios Holivudo aktorės, Alfredo Hitchcocko filmų žvaigždės Tippi Hedren atsiminimų, išleistų 2016 m.

Annos Smolar pristatyme nebuvo, tad Uršulė Bartoševičiūtė savo klausimą uždavė Antanui Obcarskui, kuris 2025 m. balandį 85 sezoną užbaigs spektakliu Didžiojoje salėje „Fermentacija“. Atsakydamas į kolegės klausimą, ar šis spektaklis yra apie pradžią, režisierius sakė:

„Klausau dabar kalbančių kolegų ir jų spektaklių temos yra gan sunkios: apie mažiausias daleles, atomus, apie pyktį, iš gyvenimų dingusius žmones, tad galiu pasakyti, kad mūsų spektaklis bus komedija. Taip, tai spektaklis apie pradžią, taip, apie bakterijas, apie mus. Visgi tas komiškas kelias suprasti daugiau apie mūsų pasimetimą man yra pats artimiausias. O siužetas yra labai paprastas – Prancūzijoje yra tokia parduotuvė, kurioje rauginama iš esmės viskas. Yra toks Danilas, jis kartais dirba, kartais ne. Jis turi mokinių, stumia dieną po dienos, bet kartą ten gyvenančios bakterijos ima ir sukyla, paskelbia maištą ir pareikalauja lygių teisių. Danilas pasimetęs. Ką daryti? Sakyčiau, kad ši komedija apie maksimalią empatiją, apie tai, kiek galime būti empatiški bet kokiai gyvybės formai“, – pasakojo Antanas Obcarskas.

Režisierė ir viena iš LNDT meno vadovų Kamilė Gudmonaitė apibendrino visų kalbėjusių mintis: „Klausydami pasakojimų apie būsimus spektaklius, girdime bendrus vardiklius. Kai tiek daug teigiama apie pasaulį, mes renkamės nebeteigti. Šiandien renkamės paklausti, suprasti, pasigilinti. Ir šį sezoną kviečiame ateiti į Lietuvos nacionalinį dramos teatrą, kaip į patirtį, kaip į tam tikrą įvykį. Tikimės, kad galėsime patirti, pažinti pasaulį ir suprasti jį arba nesuprasti kartu. Daugiau apie premjeras galite paskaityti nemokamame LNDT sezono laikraštyje, kurį rasite teatre“.

Paieška nedavė rezultatų
Loading...
Perkrauti